Τρίτη 10 Απριλίου 2012

μια αγκαλιά,ο κόσμος όλος!*

Πολλές φορές η ζωή, μας τα κάνει τα κάνει όλα άνω κάτω ! Υπάρχουν στιγμές που δεν νιώθουμε καθόλου καλά όποια και αν είναι η αιτία .. Στιγμές που αναρωτιόμαστε αν αξίζει τίποτα τελικά .. Στιγμές που νιώθουμε μόνοι και πιστεύουμε ότι η ζωή μας πια δεν αξίζει, κανένας δεν ενδιαφέρεται για εμάς και τα δάκρυα δεν παύουν να τρέχουν από τα μάτια μας .. Και οι σκέψεις μας ; Να μας βασανίζουν το μυαλό με διάφορα .. 
Πόσες και πόσες φορές θα έχει τύχη στο καθένα .. Και τόσες φορές έχει τύχη και σε εμένα .. Και τότε τι ζητάμε αλήθεια ; Μια αγκαλιά ! Λέω εγώ .. Εγώ έτσι πιστεύω .. Πάντως εγώ τότε μια αγκαλιά χρειάζομαι .. Μια ζεστή τρυφερή και πάνω από όλα αληθινή αγκαλιά .. Από το άτομο που αγαπάω και με αγαπάει .. Όποιο και να είναι αυτό ..
Ακόμα και το άλλο μας μισό .. 


Ώρες ώρες όταν δεν είμαι καλά .. Θέλω απλά να με πάρει αγκαλιά και να μη μου πει τίποτα .. Απλά να με έχει αγκαλιά και εγώ να κλαίω ως που να σταματήσουν τα δάκρυα μου να κυλάνε  .. !! Αλλά ποτέ δεν είχα μια αγκαλιά τις ώρες που πονούσα .. Σπάνια .. Παλιά ίσως ναι .. Τώρα τα μοναχικά μου βράδια .. Παρέα έχω την μουσική μου αυτή που όσο και να με πληγώνουν ώρες ώρες τα λόγια της είναι η μόνη που με καταλαβαίνει πια, και την μοναξιά .. Αυτή που έρχεται και κάθεται δίπλα μου .. Απρόσκλητη .. Και ούτε ένα λουλούδι δεν μου φέρνει .. Κάτι ένα δώρο ! Τίποτα .. Τι τσιγκουνιά ρε παιδί μου .. Τι να πεις .. 




Η ζωή μας είναι γεμάτη χρώματα ! Όμως κάποιες φορές τα σκεπάζει ένα μεγάλο σκοτάδι .. Ένα μεγάλο μαύρο ! Μην αφήνετε το μαύρο να γεμίζει τη ζωή σας .. Όσο η ζωή σας δίνει μαύρο τόσο χρώμα να της δίνετε εσείς ..




Και όταν κάποιον δείτε να βρίσκεται σε μια τέτοια κατάσταση, χάλια όποια και να είναι αυτή απλά τρέξτε και ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΕ ! Αγκαλιάστε τον με όλη σας την ψυχή ! Μην μιλήσετε .. Τα λόγια πολλές φορές είναι περιττά ! Οι πράξεις μετράνε ! Και αυτά μένουν ..

Και πιστέψτε με, μια αγκαλιά είναι απλά θαυματουργή ! ♥


Η αγκαλιά είναι το καλύτερο δώρο .. Και βγαίνει πάντα σε ένα μέγεθος !

Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από την αγκαλιά ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου