Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Σας έχεις τύχη εσάς αλήθεια; Εμένα πολλές φορές πάντως!

Σας έχει τύχη ποτέ όταν δεν είστε καλά να πάρετε το λεωφορείο ;; Να θέλετε να φύγετε ;; ΜΑΚΡΙΑ ! ΚΑΠΟΥ ΜΑΚΡΙΑ .. Που;; Μακριά ! Δεν ξέρω .. Αρκεί να φύγετε από εκεί που είστε .. 
Τόσες και τόσες φορές εμένα ! Πόσες φορές το έχω σκεφτεί .. Δεν το έχω κάνει αλλά πιστεύω κάποια στιγμή πάνω στα χάλια μου και στην τρέλα μου θα το κάνω .. !! 

Μαα θέλω να φύγω μακριά για λίγο μόνη μου εκεί που δεν με ξέρεις κανείς .. Εκεί που δεν ξέρω κανέναν !! Θέλω για λίγο να φύγω .. Να σκεφτώ να ηρεμήσω .. Να ταξιδέψω σε τόπους .. Σε θάλασσες .. Να ουρλιάξω .. Να κλάψω .. Να ξεσπάσω .. Αυτό που νιώθω ..

Θέλω να έρθω κοντά σου .. Και αυτό το έχω σκεφτεί .. Γιατί είσαι ο μοναδικός που χρειάζομαι τόσο πολύ όμως ! Που θα με νιώσει,θα με κάνει καλά .. Που με κάνει καλά ακόμα και με την φωνή του όταν ακούω από το τηλέφωνο .. Είσαι η δύναμη μου .. !! Είσαι όλα αυτά που χρειάζομαι .. !!



Μια μέρα θα πάρω το λεωφορείο .. Θα πάω στη στάση και θα το πάρω .. !! ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου